Splošni pogoji poslovanja spletne trgovine
Splošni pogoji spletne prodajalne so sestavljeni v skladu z Zakonom o varstvu potrošnikov (ZVPot), Zakonom o varstvu osebnih podatkov (ZVOP-1), Splošno uredbo EU o varstvu podatkov ter Zakonom o elektronskih komunikacijah (ZEKom-1). Splošni pogoji poslovanja določajo delovanje spletne trgovine, pravice in obveznosti uporabnika in spletne trgovine ter urejajo poslovni odnos med spletno trgovino in kupcem. S spletno trgovino upravlja Vrtnarstvo Stanonik, Majda Stanonik s.p., Zakobiljek 15, 4223 Poljane nad Škofjo Loko SI89693213, matična številka 1419234000. Kupca zavezujejo splošni pogoji, ki so veljavni ob oddaje spletnega naročila. Uporabnik je ob oddaji naročila vsakič posebej opozorjen na splošne pogoje poslovanja in z oddajo naročila potrdi svojo seznanjenost z njimi.
Nakup artiklov v spletni trgovini je mogoč brez registracije in vpisa v spletno trgovino
Dostopnost informacij
Vrtnarstvo Stanonik bo kupcu še preden ga zavezuje pogodba ali ponudba, zagotovil naslednje informacije:
- podatke o podjetju Vrtnarstvo Stanonik. Majda Stanonik s.p. (ime in sedež podjetja, matična številka),
- kontaktne podatke, ki uporabniku omogočajo hitro in učinkovito komunikacijo (e-pošta, telefon),
- lastnosti in dostopnost artiklov v razumnem roku,
- pogoje dostave artiklov, način plačila in dostave
- jasne in nedvoumne cene artiklov z vključenim DDVjem, strošek poštnine pa lahko varira glede na težo paketa in glede na veljavni cenik Pošte Slovenija,
- rok, v katerem je možno odstopiti od pogodbe in pogoje za odstop (opis pravice do odstopa v skladu s 43.č ZVPot),
- pojasnilo postopka s pritožbo, vključno z vsemi podatki o kontaktni osebi ali službi za stike s kupci.
Ponudba artiklov
Cene so cene artiklov, kot jih oblikuje Vrtnarstvo Stanonik in ki veljajo za nakup prek spletne trgovine podjetja Vrtnarstvo Stanonik na www.vrtnarstvostanonik.si
Naročilo
Kupoprodajna pogodba med Vrtnarstvom Stanonik in kupcem je v spletni trgovini na spletni strani www.vrtnarstvostanonik.si sklenjena v trenutku, ko kupec odda naročilo in se mu na ekranu prikaže obvestilo o naročilu. Od tega trenutka so vse cene in drugi pogoji fiksirani in veljajo tako za Vrtnarstvo Stanonik kot za kupca.
Načini plačila
Spletna trgovina omogoča naslednje načine plačila:
- z gotovino ob prevzemu*
- plačilo po predračunu*
Izdaja računa
Vrtnarstvo Stanonik ob dostavi naročenih artiklov kupcu priloži račun. Kupec je dolžan preveriti pravilnost podatkov na izdanih računih. Cena velja enako za vse uporabnike spletne trgovine Vrtnarstva Stanonik na spletnem mestu www.vrtnarstvostanonik.si. Vse cene vsebujejo DDV. Kljub trudu, da bi zagotovili ažurne podatke, se lahko zgodi, da podatek o ceni ni osvežen. V tem primeru bo Vrtnarstvo Stanonik kupcu omogočilo odstop od nakupa. Cene veljajo v trenutku oddaje naročila in nimajo v naprej določene veljavnosti. Cene veljajo v primeru plačila z zgoraj navedenimi načini plačila, pod zgoraj navedenimi pogoji.
POSTOPEK NAKUPA
Vaše naročilo v spletni trgovini
Po oddaji naročila kupec prejme obvestilo po elektronski pošti, da je naročilo sprejeto. Vrtnarstvo Stanonik naročilo pregleda, preveri dobavljivost naročenih artiklov in naročilo potrdi oziroma z razlogom zavrne. Zaradi zagotavljanja točnosti dobave lahko podjetje pokliče kupca na njegovo kontaktno telefonsko številko. Pri dobavi artiklov, ki jih Vrtnarstvo Stanonik nima na zalogi, je izključno vezan na dobavo s strani svojega dobavitelja in na čas, v katerem lahko ta dobavitelj dostavi artikel do skladišča. Če je dobavna doba zelo dolga in kupec ne želi čakati, lahko kupec pisno odstopi od naročila. V primeru, da se kupec pravočasno odloči za preklic naročila, mora prodajalca o tem nemudoma obvestiti na telefonsko številko 04/5185599 ali po e-naslovu info@vrtnarstvostanonik.si.
Nakup za pravne osebe
Nakup za pravne osebe ni možen preko spletne trgovine na spletnem mestu www.vrtnarstvostanonik.si . Pravne osebe se za nakup morajo obrniti direktno na podjetje.
Pravica do odstopa kupca od pogodbe
Kupec, oz fizične osebe, ki pridobijo artikel za namene izven svoje pridobitne dejavnosti, ima pravico, da v 14 dneh od prevzema artiklov prodajalcu sporoči, da odstopa od pogodbe, ne da bi mu bilo treba navesti razlog za svojo odločitev. Rok se začne šteti en dan po datumu prevzema artiklov. Odstop od pogodbe kupca sporoči na e-naslov prodajalca. Vrnitev prejetih artiklov podjetju v roku za odstop od pogodbe se šteje za sporočilo o odstopu od pogodbe. Kupec mora artikel vrniti prodajalcu nepoškodovan in v nespremenjeni količini, razen če je artikel uničen, pokvarjen, izgubljen ali se je njegova količina zmanjšala, ne da bi bil za to kriv kupec. Kupec artiklov ne sme neovirano uporabljati do odstopa od pogodbe. Kupec sme opraviti ogled in preizkus artiklov v obsegu, kot je to nujno potrebno za ugotovitev dejanskega stanja. Preizkušanje artikla, ki odstopa od navedenega, se šteje za uporabo artiklov, kar pomeni, da kupec s tem izgubi pravico do odstopa od pogodbe. Kupec nima pravice do odstopa od pogodbe pri pogodbah, katerih predmet je artikel, ki je bil izdelan po natančnih navodilih kupca, ki je bilo prilagojeno njegovim osebnim potrebam, ki zaradi svoje narave ni primerno za vračilo, ki je hitro pokvarljivo ali kateremu je že potekel rok uporabe. Pravico do vračila kupnine v primeru stvarnih napak natančneje urejajo določila zakona o varstvu potrošnikov.
Preverjanje primernosti artikla
Preverja se z drugim, brezhibnim artiklom enake vrste, hkrati pa tudi z izjavami proizvajalca oziroma navedbami na samem artiklu.
Uveljavljanje morebitne napake
Kupec nas mora o morebitni stvarni napaki skupaj z natančnim opisom le-te na lastne stroške obvestiti v zakonsko določenem roku in nam hkrati omogočiti pregled artikla. Pravico do uveljavljanja stvarne napake na artiklu natančneje urejajo določila zakona o varstvu potrošnikov.
Dostava
Pogodbeni partner za dostavo pošiljk je Pošta Slovenije, vendar si Vrtnarstvo Stanonik pridržuje pravico izbrati drugo dostavno službo, če bo s tem naročilo lahko izpolnil bolj učinkovito.
Omejitev odgovornosti
Vrtnarstvo Stanonik se bo po svojih najboljših močeh trudilo zagotoviti ažurnost in pravilnost podatkov, ki so objavljeni na spletnih straneh. Kljub temu pa se lahko lastnosti artiklov, rok dobave ali cena spremenijo tako hitro, da podjetje uspe popraviti podatkov na spletnih straneh. V takem primeru, bo kupec obvesčen o spremembah in mu bo omogočen odstop od pogodbe ali zamenjava naročenega artikla.
Vrnjeni artikli z odprto embalažo
Vrnjeni artikli so artikli, ki so bili vrnjeni podjetju Vrtnarstvo Stanonik in nimajo pomanjkljivosti ali poškodb, gredo v nadaljnjo prodajo.
Varovanje osebnih podatkov
O varovanju osebnih podatkov si preberite na naši spletni strani Pravilnik o zasebnosti.
Komunikacija
Vrtnarstvo Stanonik bo z uporabnikom stopilo v stik preko sredstev komunikacij na daljavo le, če temu uporabnik izrecno ne nasprotuje, in v skladu z določili ZEKom-1.
Morebitne pritožbe in spori
Vrtnarstvo Stanonik spoštuje veljavno zakonodajo o varstvu potrošnikov in se po vseh močeh trudi izpolnjevati svojo dolžnost zagotavljanja učinkovitega sistema obravnavanja pritožb. V primeru težav se kupec s prodajalcem lahko poveže telefonsko na 04/5185599 ali po elektronski pošti na info@vrtnarstvostanonik.si . Pritožba se odda prek e-poštnega naslova. Postopek obravnave pritožbe je zaupen.Vrtnarstvo Stanonik se zaveda, da je bistvena značilnost potrošniških sporov nesorazmernost med ekonomsko vrednostjo zahtevka in potrebnim časom ter stroški, ki nastanejo zaradi reševanja spora, kar je tudi glavna ovira, da kupec ne sproži spora pred sodiščem. Zato si Vrtnarstvo Stanonik prizadeva po svojih najboljših močeh, da se morebitni spori rešijo sporazumno.